Lukujärjestys


Varaa paikkasi ryhmäliikuntatunneille ->

1. soittamalla numeroon 0500 714 000 arkisin klo 15-19 (perjantaisin klo 15-18)
2. lähettämällä tekstiviestiä numeroon 0500 714 000 (milloin vain) tai 
3. kirjoittamalla nimesi salilla olevaan varauslistaan. Jäsenet voivat ilmoittautua myös netin kautta.

Voit aina myös tulla ilmoittautumatta paikalle. Tervetuloa!
 
Puhelinilmoittautuminen viikonlopun jumppiin päättyy perjantaina klo 18. Viikonloppuisin voit tulla aina myös ilmoittautumatta paikalle. Tiskillä olevasta näytöstä näet, kuinka monta varausta tunnille on tehty. Voit myös tiedustella tunnin ohjaajalta, onko tunnille tilaa.
 
Nettisivuilta ja Facebook-ryhmästä löytyy tiedot muutoksista. Mahdolliset peruutukset tulevat arkisin klo 16 jälkeen. Jos olet varannut paikan ja tunti peruuntuu niin laitamme tekstiviestit ilmoittautuneille. 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU AJALLE 24.6-21.7.2019.

SUNNUNTAI 21.7.

Klo 17.30 Yin Jooga 75 min

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 22.7-11.8.2019.

MAANANTAI 

Klo 9 Kuntojumppa 55 min (5.8 alkaen->) 
Klo 18 Zumba 55 min
Klo 19 Pilates 55 min

* 5.8 erikoisaikataulu. Klo 18 Bodystep 45 min, klo 19 FasciaMethod 60 min. 

TIISTAI 

Klo 8 Pyöräily 55 min (6.8 alkaen klo 8 Circuit 55 min)
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min

KESKIVIIKKO

Klo 18 Bodyjam 55 min (alkaen 7.8.)
Klo 18.10 Pyöräily 45 min
Klo 19.05 Reisipeppuvatsa 45 min

TORSTAI

Klo 8 Circuit 55 min (8.8 alkaen klo 8 Pyöräily 55 min)
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.35 Bodypump 55 min 

PERJANTAI

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

SUNNUNTAI 

Klo 17.30 Yin Jooga 75 min

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 12.8-1.9.2019.

MAANANTAI 

Klo 9 Kuntojumppa 55 min
Klo 18 Zumba 55 min
Klo 19 Pilates 55 min

TIISTAI 

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min

KESKIVIIKKO

Klo 17.10 Pyöräily 45 min
Klo 18 Kahvakuula 60 min
Klo 18 Bodyjam 55 min

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.35 Bodypump 55 min 

PERJANTAI

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min *

* 16.8 Joogan TILALLA FasciaMethod 60 min. 

SUNNUNTAI 

Klo 17.30 Yin Jooga 75 min

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuollustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Vauhdikas lämmittelyspinning, jonka jälkeen lihaskunto-osuus kiertoharjoitteluna. 

POWERBODY: Sisältää helpon alkulämmittelyn,jonka jälkeen lihaskuntoa,tasapainoa ja liikkuvuutta harjoittavia liikkeitä erilaisia välineitä käyttäen. Lopuksi lyhyt venyttely.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.
 
TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 







Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 014 714 000 / 0500 714 000 | Mobiili