Lukujärjestys


Varaa paikkasi ryhmäliikuntatunneille ->

1. soittamalla numeroon 0500 714 000 arkisin klo 15-19 (perjantaisin klo 15-18)
2. lähettämällä tekstiviestiä numeroon 0500 714 000 (milloin vain) tai 
3. kirjoittamalla nimesi salilla olevaan varauslistaan. Jäsenet voivat ilmoittautua myös netin kautta.

Voit aina myös tulla ilmoittautumatta paikalle. Tervetuloa!
 
Puhelinilmoittautuminen viikonlopun jumppiin päättyy perjantaina klo 18. Viikonloppuisin voit tulla aina myös ilmoittautumatta paikalle. Tiskillä olevasta näytöstä näet, kuinka monta varausta tunnille on tehty. Voit myös tiedustella tunnin ohjaajalta, onko tunnille tilaa.
 
Nettisivuilta ja Facebook-ryhmästä löytyy tiedot muutoksista. Mahdolliset peruutukset tulevat arkisin klo 16 jälkeen. Jos olet varannut paikan ja tunti peruuntuu niin laitamme tekstiviestit ilmoittautuneille. 

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 2.9.2019-15.12.2019.

TORSTAI 12.12.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.15 Pyöräily 45 min 
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min (Huom.aika.)

PERJANTAI 13.12.

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

LAUANTAI

Klo 11 Vaihtuva tunti, ei joka viikonloppu.

SUNNUNTAI 15.12.

Klo 16.30 Pyöräily 55 min
Klo 17.30 Bodypump 55 min
Klo 18.15 Yin Jooga 75 min

RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 16.12.2019-12.1.2020.

MAANANTAI 16.12.

Klo 9 Kuntojumppa 55 min 
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18.35 Sh'bam 45 min

TIISTAI 17.12.

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 18 Bodypump 55 min
Klo 18.15 Reisipeppuvatsa 45
Klo 19.05 Kehonhuolto 45 min

KESKIVIIKKO 18.12.

Klo 18 Kahvakuula 60 min
Klo 18 Bodyjam 55 min

TORSTAI 19.12.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.35 Bodypump 55 min 

PERJANTAI 20.12.

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

SUNNUNTAI 22.12.

Klo 16.30 Pyöräily 55 min
Klo 17.30 Bodypump 55 min
Klo 18.15 Yin Jooga 75 min

MAANANTAI 23.12.

Klo 17.30 Tonttutanssit - Sh'bam 45 min

Henkilökunta paikalla 23.12 klo 14-17.30. Puhelinilmoittautuminen 26.12 jumppiin päättyy maanantaina klo 17.30. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.

Rauhallista joulua! Henkilökunta ja jumpat lomailevat 24-25.12. Sali auki avainkortilla joka päivä klo 5-23. 

TORSTAI 26.12.

Klo 18 Reisipeppuvatsa 45 min
Klo 18.50 Kehonhuolto 45 min

Henkilökunta lomailee 26.12. Käynti torstain jumppiin avainkortilla. Sali auki normaalisti avainkortilla klo 5-23.

PERJANTAI 27.12.

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17.05 FasciaMethod 60 min

SUNNUNTAI 29.12.

Klo 17 Bodyattack 30/55 min
Klo 17 Pyöräily 55 min
Klo 18.05 Rullailu ja venyttely 55 min

MAANANTAI 30.12.

Klo 9 Kinkunsulatus jumppa 55 min 
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min

TIISTAI 31.12.

Klo 9 Pyöräily 55 min

KESKIVIIKKO 1.1.

Klo 18 Yin Jooga 75 min

Henkilökunta lomailee 1.1. Käynti avainkortilla keskiviikon jumppaan. Sali auki avainkortilla klo 5-23. Hyvää uutta vuotta 2020!

TORSTAI 2.1.

Klo 17.15 Pyöräily 45 min 
Klo 18.15 Super Sweat 55 min

PERJANTAI 3.1.

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17 Kahvakuula 60 min

MAANANTAI 6.1.

Klo 16.30 Pyöräily 55 min
Klo 17.35 Bodypump 55 min
Klo 18.30 Yin Jooga 75 min

Henkilökunta lomailee maanantaina 6.1. Käynti maanantain jumppiin avainkortilla. Puhelinilmoittautuminen maanantain jumppiin päättyy perjantaina 3.1 klo 18. Jäsenet voivat ilmoittautua netin kautta 24/7.

TIISTAI 7.1.

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 17.15 Combat 30 min
Klo 17. 50 Reisipeppuvatsa 45 min
Klo 18.40 Kehonhuolto 45 min

KESKIVIIKKO 8.1.

Klo 17.30 Sh'bam 45 min
Klo 18.15 Kahvakuula 45 min
Klo 18.15 Cxworx 30 min

TORSTAI 9.1.

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 17.15 Pyöräily 45 min 
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min 

PERJANTAI 10.1.

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

LAUANTAI 11.1 AVOIMET OVET. Aikataulu ilmestyy myöhemmin. 

SUNNUNTAI 12.1.

Klo 16.30 Pyöräily 55 min
Klo 17.35 Bodypump 55 min
Klo 18.15 Yin Jooga 75 min

KEVÄÄV RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU 13.1-23.2.2020.

MAANANTAI

Klo 9 Kuntojumppa 55 min 
Klo 17.30 Bodycombat 30 min
Klo 18 Cxworx 30 min
Klo 18 Bodyweight 55 min
Klo 18.35 Bodyjam 55 min
Klo 19 Pyöräily 30 min

TIISTAI

Klo 8 Circuit 55 min
Klo 17.15 Pyöräily 45 min
Klo 17.30 Bodyattack 30/55 min
Klo 18.05 Bodypump 55 min

KESKIVIIKKO

Klo 17.30 Sh'bam 45 min
Klo 18.15 Kahvakuula 60 min

TORSTAI

Klo 8 Pyöräily 55 min 
Klo 18.15 Reisipeppuvatsa 45
Klo 19.05 Kehonhuolto 45 min

PERJANTAI

Klo 10 Bodypump 45 min
Klo 11 Venyttely 45 min
Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

SUNNUNTAI

Klo 16.30 Pyöräily 55 min
Klo 17.35 Bodypump 55 min
Klo 18.15 Yin Jooga 75 min

Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Vauhdikas lämmittelyspinning, jonka jälkeen lihaskunto-osuus kiertoharjoitteluna. 

POWERBODY: Sisältää helpon alkulämmittelyn,jonka jälkeen lihaskuntoa,tasapainoa ja liikkuvuutta harjoittavia liikkeitä erilaisia välineitä käyttäen. Lopuksi lyhyt venyttely.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.
 
TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 







Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 014 714 000 / 0500 714 000 | Mobiili