Katselet mobiililaitteille optimoitua versiota, mutta et näytä käyttävän mobiililaitetta. Klikkaa tästä jos haluat siirtyä normaalille sivustolle.
Lukujärjestys

RYHMÄLIIKUNTATUNNIT OVAT TOISTAISEKSI TAUOLLA. 

VUOSIJÄSENILLÄ ON MAHDOLLISUUS SAADA LINKKI LES MILLSIN NETTIPALVELUUN. LAITA SÄHKÖPOSTIA posti@keskikeho.fi NIIN ANNAN OHJEET. LAINAAN MYÖS VUOSIJÄSENILLE RAJOITETUN MÄÄRÄN JUMPPAVÄLINEITÄ KOTIKÄYTTÖÖN. 

FACEBOOK LIVE! Liity Facebookissa Kuntosali Keskikeho LIVEJUMPAT ryhmään. Vuosijäsenille jumppa kuuluu jäsenmaksuun. 10-korttilaisilta veloitetaan kerta etänä. 

VIIKON 14 FACEBOOK LIVETUNNIT

TORSTAI 2.4.

Klo 18 Reisipeppuvatsa 45 min 

PERJANTAI 3.4.

Klo 17.05 Rauhallinen Jooga 60 min

SUNNUNTAI 5.4.

Klo 18.15 Yin Jooga 75 min

Liity Facebookissa ryhmään Kuntosali Keskikeho LIVEJUMPAT

Vuosijäsenille jumpat kuuluvat jäsenmaksuun. 10-korttilaisilta veloitetaan kerta etänä. Laita tekstiviesti numeroon 0500 714 000, kun olet osallistunut jumppaan. 

Kuntosali Keskikeho Gym pidättää oikeuden muutoksiin

TUNTIEN KUVAUKSET:

KESTÄVYYSTUNNIT ->

LESMILLS BODYATTACK : Sporttinen ja aerobista kuntoa kohottava tunti. Tässä intervallitreenitunnissa yhdistyvät atleettiset aerobiset liikkeet sekä voimaa ja kehonhallintaa kehittävät liikkeet.

LESMILLS BODYCOMBAT: Turvallinen ja tehokas itsepuolustuslajeihin pohjautuva vauhdikas tunti - voimaa ja fiilistä. 

LESMILLS BODYSTEP: Tehokkaat, yksinkertaiset liikkeet, jotka tehdään steppilaudalla. Aerobista kuntoa ja lihaskuntoliikkeitä. 

LESMILLS TONE: Optimaalinen yhdistelmä kestävyyttä, kehonhallintaa, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Liikkeissä on paljon vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaikenkuntoisille

KUNTONYRKKEILY: Koko kehon hallintaa kehittävä sekä hartiaseudun jännitystiloihinpureva tehotunti. 

PYÖRÄILY: Vauhdikas ja kovasykkeinen sisäpyöräilytuntivaihtelevassa maastossa, satoi tai paistoi. 

LIHASKUNTOTUNNIT -> 

LESMILLS BODYPUMP: Koko kehon lihaskuntotreeni, jossa käytetään apuvälineinä levytankoa ja käsipainoja.  Tunnin aikana käydään musiikin tahtiin läpi kehon suurimmat lihasryhmät.

LESMILLS CXWORX: 30 minuutin mittainen keskivartalon hallinta- ja lihaskuntotunti, apuvälineenä käytetään kuminauhaa. Tehokkaiden vatsa- ja selkälihasliikkeiden lisäksi tunnilla treenataan mm.pakaralihaksia ja lantion alueen hallintaa.

LESMILLS GRIT STRENGHT: Lihasvoimaa ja hapenottokykyä kehittävä supertehokas harjoitus, jossa välineinä tanko ja levypaino. Intensiivinen 30min treeni, joka potkaisee aineenvaihdunnan käyntiin, polttaen kaloreita pitkään myös treenin jälkeen.

KAHVAKUULA:Toiminnallinen tunti, joka kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja koordinaatiota. Sopii kaikille! 

VOIMAKESKUS:  Voimakeskukset ovat pääosassa kaikissa toiminnallisissa liikkeissä ja harjoitteissa kyykyistä vetoihin sekä työnnöistä hyppyihin. Tunnilla keskitytään näiden keskusten, lantion ja lapojen alueen hallintaan ja vahvistamiseen.

 HIIT: Puoli tuntia tulta ja tappuraa - painoilla ja ilman.

CIRCUIT: Vauhdikas lämmittelyspinning, jonka jälkeen lihaskunto-osuus kiertoharjoitteluna. 

POWERBODY: Sisältää helpon alkulämmittelyn,jonka jälkeen lihaskuntoa,tasapainoa ja liikkuvuutta harjoittavia liikkeitä erilaisia välineitä käyttäen. Lopuksi lyhyt venyttely.

RPV: Reisi,peppu,vatsajumppa.

BODYWEIGHT: Tunnilla treenataan ilman lisäpainoja pelkkä oma keho vastuksena. Haastetta löytyy niin aloittelijalle kuin kokeneemmalle treenaajalle. Tunti koostuu liikkuvuus/taito, voima ja viimeistely osuuksista.

LIIKKUVUUS, KEHON- JA MIELEN HALLINTATUNNIT -> 

FASCIAMETHOD: Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä, jonka tavoitteena on parantaa kehon liikkuvuutta toiminnallisen menetelmin. Tunnilla avataan koko keho. Tunti sopii kaikille.

DYNAAMINEN VENYTTELY: Avaavaa ja lihaksia herättelevää venyttelyä. Sopii erityisesti ennen treeniä/jumppaa.
 
LESMILLS BODYBALANCE: Body&mind-tunti, joka parantaa lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. 

YIN &YANG JOOGA: Yin-joogassa keskitytään syviin venytyksiin, Yang-joogassa liikkeet ovat dynaamisempia ja harjoitetuksessa yhdistetään flowmainen liike ja hengitys. Lopuksi rentoutus.

KEHONHUOLTO: Liikkuvuutta ja kehon hallintaa, lihashuoltoa apuvälineillä ja ilman. Tunnilla käytetään foamrolleria, tennispalloja ym apuna.
 
TANSSILLISET TUNNIT -> 

LESMILLS BODYJAM:  Energinen ja mukaansatempaava tanssillinen tunti, jossa yhdistyvät uusimmat musiikki-ja tanssitrendit.  

LESMILLS SH'BAM: Yksinkertaiset, mutta trendikkäät tanssiliikkeet listahittien tahdissa. 

ZUMBA: Latino- ja afrorytmejä sekä kansainvälisiä rytmejä sisältävä helppo, hauska ja hikinen tanssitunti. 








Kuntosali Keskikeho Gym | Teollisuuskatu 1 d | 42100 Jämsä | Puh. 014 714 000 / 0500 714 000 | Mobiili

  näytä normaaliversio » Ylös